Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby WORD w Warszawie
Numer ogłoszenia: 138645 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie , ul. Odlewnicza 8, 03-231 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5976704, faks 22 5976701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby WORD w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie - Zadanie nr 1 i 4 oraz na potrzeby projektu Profesjonalni w pracy, realizowanego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VIII Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Zadanie nr 2 i 3. 2. W przypadku awarii dysku twardego Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowego sprawnego uradzenia, a niesprawny dysk pozostaje u Zamawiającego (nie podlega zwrotowi). 3. Warunki sprzętowe określone w liście produktów należy traktować jako minimalne. 4. Nazwy urządzeń bądź ich elementów wskazujące na konkretnego producenta podane w opisie przedmiotu zamówienia traktowane są jakie sugerowane. Zamawiający dopuszcza propozycje sprzętu innego producenta o parametrach równoważnych (nie dotyczy systemu operacyjnego oraz poz. 9 z Zadania nr 1). 5. W przypadku Zadania nr 2 i 3, przetarg w tych częściach może zostać unieważniony w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej celem dofinansowania projektu zgodnie z Art. 93 ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.00.00-0, 48.62.40.00-8, 38.65.34.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Podpisane i zaakceptowane Istotne postanowienia umowy - Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami - Oświadczenie wynikające z postanowień art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę terminu płatności za wykonaną dostawę w przypadku opóźnienia wpływu na konto Zamawiającego kolejnej transzy środków finansowych na realizację Projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.word.waw.pl/zamowienia_publiczne/108/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie 03 - 231 Warszawa ul. Odlewnicza 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie 03 - 231 Warszawa ul. Odlewnicza 8 sekretariat, pok. 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 2 i 3 - Profesjonalni w pracy - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.